Vinkväll

Hej alla Mikaels läsare. Det här är Caroline som gör ett litet inlägg i hans "aktiva" blogg. Tycker att det behövs en liten fräsch grej på den här bloggen. Ni vet, något nytt som händer. Nått som får världen att stanna upp och le lite. Okej nu är saken så att det kommer ju inte hända här, på denna bloggen, då mikael är rätt lam på att uppdatera och när han väl uppdaterar så skriver han om kaffe och hur han känner sig som en gammal gubbe. wiho! så fint så, men dock kommer ju inte folk stanna upp och tänka på vad han skrev. och nej jag säger inte att ni kommer göra det nu heller, nu när jag skriver. men ett försök är det ju värt. iallfall. vi sitter och dricker vin och spelar gh. rätt coolt är det faktiskt. väldigt kul är det också. men nu ska vi bege oss in till stan och kolla läget och sen äta maat för att sedan ta taxi tillbaka och spela mer gh! (min plan är att supa mikael så full så att han inte kan spela så att jag vinner. men shhyyyyy säg inget). ja, det var väl allt från mig antar jag. MEN glöm inte att kolla in min blogg heller (den mikael fick inspiration från att börja blogga igen. ja vet, känner mig rätt cool faktiskt) carolineferning.blogg.se YEEEY säger jag! nu ska vi dra. sooo long cheeesballs
HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0