Tenta och Moderatmöte!

Jag hatar när man inte vet hur det gick på tentan! Antingen klarade jag den med ett knappt G eller så kuggade jag den med ett starkt underkänt! :S Har iallfall inte tid att tänka på det nu då det är dags att sätta igång med affärsredovisningen som jag ligger långt, långt efter med. Av erfarenhet vet jag dock att jag har en tendens till att kunna lära mig saker väldigt fort om jag går in för det till 100%.

Har även varit på ett 2 timmar långt möte med moderaterna och efter detta har jag insett att vi borde bygga mycket högre hus i Halmstad, tyvärr är det ingen som håller med mig! :(

(Hus i den här storleken vill jag se!)

Kommentarer
Postat av: Majvor - landstingsråtta.

du vet att i svalar med mer än 12 familjer så är det ur socialantropologisk-synvinkel större chans att det kommer bli sociala svårigheter. därför är så höga hus very baaad.

2010-10-25 @ 20:22:59
URL: http://diemydarling.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0