Sveriges ungdomsråd och Överavskrivningar!

Har idag fortsatt mitt pluggande vilket har blandats med frustration över affärsredovisningen och glädjen över att någon kom ihåg mig och skickade ett litet sms eller liknande. Frustrationen idag har som sagt berott till 99% på Affärsredovisningstentan som jag pluggar på tills på torsdag. Jag vet inte ens om pluggandet går bra, men jag gör mitt bästa!

Har även varit på 035-huset idag med Christofer Lundholm och Johan Lindell där vi lyssnade på Sveriges Ungdomsråds vice ordförande samt 2 killar som tydligen älskade hip-hop. Hyfsat ointressant information under föreläsningen och diskussionen samt workshoppen som skulle ske efteråt var hyfsat meningslös då vi inte kom fram till någonting. Hade dock en kort konversation med SSU Halmstads ordförande Elena angående kollektivtrafiken. Jag kommer aldrig att förespråka ett 1000kr-kort eller liknande, men visst kan jag hålla med om att det är dyrt för ungdomar att åka buss. Tur det finns cykel ;)


(Buss)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0