Sökte på MUF Halmstad på google!

Haha! Jag sökte på MUF Halmstad på google och kollade vad som kom upp, och efter några sidor hittade jag något som hette "månadens skräptråd" på ett forum som hette forumet.kent.nu eller liknande. Hittade där en kortare diskussion där 3 personer hade upptäkt att MUF Halmstad tältade på rådhustrappan inför förtidsröstnigen! Det är väldigt kul att se vad folk har för fördomar! :) Slutet är bäst! Stämmer det? ;)

- Men jösses. MUF-halmstad har tältat på rådhustrappan för att de första rösterna i halmstad helt garanterat skall hamna på moderaterna. "som ett bra tecken för framtiden". Förtidsröstningen öppnade klockan åtta.

-Tänk om dessa ungdomar börjar köa till konserter! :eek: Hur tidigt skulle de då börja? Direkt efter biljettsläppet?

-Jag ska rösta söndag 19 september. Samma fina känsla varje gång.

-jag är jour den dagen, så jag kommer att poströsta i förväg - så att jag är säker på att inte missa. får ju ge muf-arna lite mothugg. Och alla sverigedemokrater...

-Tja, man får beundra dem för deras kretivitet när det gäller svepskäl för att få supa.

-Nej det var nog inte ens så, utan de är nog bara hängivna saken så att säga. Det skulle nog ge moderaterna en helt annan pr än vad de skulle vilja ha om polisen ryckte ut och hällde ut alkoholen för en massa fulla muffare mitt på stora torg. "Alkohol på allmän plats" och allt det där. Dessutom var flera av dem under 18, men sympatiköade och var solidariska med de som skulle få rösta.

-Fast MUF är ju inte direkt kända för sin alkohol- och drogfria policy heller :) Ingen hemlighet direkt att de sett till att minderåriga fått i sig sprit under deras aktiviteter. Och sen när är högern solidariska? Bättre kan du Hulda!
Nu ska jag återgå till min röriga krönika, hej så länge!

-Hon sa faktiskt det, den lilla 17-åriga stjärnögda flickan som blev intervjuad i tv4 halland...min gissning är att hon är kär i den lokala ordföranden:rolleyes: Men, som sagt jag tror inte att de dricker sprit på en plats där de uppenbart riskerar att hamna i fyllecell för det.

Kommentarer
Postat av: cecilia

hahah! vafan.

och Mikael... du måste haft tråkigt

2010-10-28 @ 10:25:44
URL: http://ceciliaohlssons.blogg.se/
Postat av: hannatangen

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA ASG!!!!

2010-10-29 @ 19:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback