Snäll vecka!

Hej! Igår kväll bestämde jag mig för att bli snällare mot mina vänner än vad jag är för tillfället. Vill göra klart för er som läser att jag umgås inte med någon människa som jag ogillar, och det innebär att alla ni som jag regelbundet pratar och umgås med tycker jag om, och anser vara mina vänner. Tyvärr så finns det alltid risk att folk missuppfattar saker man säger och blir ledsna. Därför påbörjar jag min snälla vecka idag, vilken varar till nästa tisdag! Det låter enkelt men jag vet att det är svårare än vad det verkar. Anledningen till att det är så svårt att bli snäll är att folk förväntar sig att man skall vara en person, och när man inte är den personen så tycker de att man är konstig. Dock skall jag nu göra ett ordentligt försök att vara allmänt snäll och ge komplimanger! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0