Oroväckande... och glädjande!

Har nu inte använt min blogg på flera månader när jag nu ikväll blev gick in på en god väns blogg, och som resultat av hennes blogg fick jag dåligt samvete och tänkte uppdatera här lite oftare! ;) Gick in här på bloggen och tittade om någon hade varit här inne och kollat och det har faktiskt varit folk här inne och läst medan jag inte har uppdaterat något! :o Så därför är det nu dags att ännu en gång sparka liv i det här gamla skrället!

Idag!
Har idag insett att jag ligger väldigt långt efter i pluggandet och borde nu ta mig i kragen och börja plugga, vilket är svårt när man har så mycket andra roliga saker att pyssla med, såsom MUF, musik och vänner! De sakerna som betyder mest i mitt liv för tillfället! Men för att råda bot på mina studieproblem så skall jag nu försöka prioritera ner dessa ett snäpp nu tills tentorna är över, vilket är om ca: 2,5 veckor! Inget festande, inga sena nätter (om de inte har med pluggandet att göra) och inte en massa slappande i soffan! Skall dock försöka hinna med att skriva här nån gång då och då iallafall :)


Goda minnen och goda vänner :)
(Goda minnen och goda vänner, valvaka 2010)

Kommentarer
Postat av: caroline

ojojojjj första som blir inspirerad av min blogg, HÄRLIGT MIKAEL. gillar även bilden, måste varit en väldigt doooktig fotograf!

2010-10-11 @ 23:20:25
URL: http://carolineferning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0