Lördag...

Okej... Känner mig sjukt ovan när de gäller dehär med att blogga men jag skall testa!
Hej världen och ni fåtal människor som kommer att se dethär! Idag har det inte hänt mycket alls och kommer troligtvis inte att göra heller. Jag skall plugga Företagsekonomi hela kvällen! Låter det roligt? Det är det inte. Företagsekonomi är otroligt tråkigt. Jag skulle kunna jämföra det med att spela spela spela fia med knuff utan motståndare, helt enkelt j*vligt tråkigt! Varför utsätter jag mig för sådant här plågeri då? Det undrar jag också och är det någon som har något bra svar så finns det tydligen en kommentarsfunktion här under så där får du väldigt gärna skriva. Nu så kallar DEBET och KREDIT! Ha en kul kväll - I wont! :)



Kommentarer
Postat av: cecilia

för att du vill ha en bra utbildning och tjäna kosing! Har jag inte rätt så säg?

2010-10-17 @ 22:13:10
URL: http://ceciliaohlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0