Gårdagen, middag och fest!

Hej världen! Igår var det dags för mig att bjuda mina vänner på middag, vilket faktiskt gick riktigt bra! Det började med att Caroline och jag åkte och handlade saker till maten. Kan även konstatera att jag aldrig skulle kunna bo tillsammans med Caroline längre än en dag innan någon av oss skulle göra ett gediget försök att avliva den andre ;)

Väl hemma igen gjorde vi... Hon pajen medan jag gjorde vardagsrummet och mig själv iordning. Till slut kom lite gäster och vi korkade upp vinflaskorna!

Det roligaste som hände igår var nog ändå när tjejerna sjöng jullåtar hela vägen in till stan medan Oscar filmade! Klockrent! Kvällen avslutades med en kortare efterfest hemma hos mig där Cecilia roade sig med att äta gurka på kreativa sätt! :) Ikväll är det marknadsföring som gäller! :D



Kommentarer
Postat av: cecilia

mmm... gurka <3

2010-10-24 @ 13:51:36
URL: http://ceciliaohlssons.blogg.se/
Postat av: caroline

vafan mikael. vad är det där för bild?! när tog vi den?

2010-10-24 @ 23:06:27
URL: http://carolineferning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0