Fotbollskväll som varade i 35 minuter...

Har varit väldigt trött idag och inte speciellt produktiv, men har iallfall fortsatt med min bokföringsuppgift ALBA AB (150 sidor som skall skall bokföras med bokslut och årsredovisning) och känner att jag är på god väg! Ikväll blev det fotbollskväll med Johan Sunesson och själva fotbollskvällen varade bara i 35 minuter när jag och Johan kom överrens om att det var bäst att stänga av för att skona våra stackars hjärtan. Blev en rättså bra kväll ändå när vi tittade igenom det tredje avsnittet av SVT:s Starke Man vilket enligt mig är en sjukt rolig serie! Tidig skola imorgon så borde försöka sova nu, men lite mer bokföring hinner jag nog med! ;)
lgb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0