Blå vindar!

I morse när jag vaknade av att min mor har satt på nyheterna på TV'n på ovanvåningen hör jag att Moderaterna har ökat stort och att det endast skiljer 1% mellan blocken! Detta var början på den bra dag! Har suttit på en av de mest intressanta föreläsningarna om finansiell ekonomi hittils, vilket egentligen inte säger så mycket eftersom att de andra har varit OTROLIGT tråkiga! Det är tur att Bengt (Min lärare) är moderat, annars hade det varit outhärdligt! När jag kom hem från skolan så somnade jag och sov i 4 timmar och är nu otroligt utvilad och laddad inför utbildningen på lördag! Den kommer att bli sjukt bra! :D
Nu vinner vi val! :D

MUF Halmstad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0