Underbar helg!

Nu i helgen var jag alltså ersättare för Björn Pettersson på Distriktsforum i Stockholm. Vi åkte upp klockan 05:00 i fredags morse och kom hem i går kväll. Helgen har varit otroligt intressant och sjukt inspirerande. Det absolut bästa var ju att höra Fredrik Reinfeldt tala samt att lyssna på Ulf Adelssohns brandtal. Vilken retoriker! :o I helgen har jag även fått lära mig allt från krishantering till att skriva pressmeddelanden samt att uppvakta journalister. I lördags var det sittning också och jag måste säga att det var den lugnaste MUF-tillställningen jag har deltagit på hittills :)

Nu är det iaf dags för en ny vecka med t.ex. våffelkampanj på Sannarpsgymnasiet! 720 våfflor inköpta, 10 kg sylt, 6 flaskor grädde och 1000 servetter :D Det kommer att bli awesome!

reinfeldt

Kommentarer
Postat av: Anna

låter som en lärorik helg:)

2010-03-22 @ 20:40:48
Postat av: Björn Pettersson

Wooohoo jag blev omnämnd :)

2010-04-04 @ 22:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0