Plugga plugga plugga, men det går inte!

Egentligen har jag inte ens tid att skriva detta inlägget då jag borde plugga nu! Tyvärr kan jag inte hjälpa det men jag är så otroligt rastlös just nu och har verkligen inte lust att plugga just nu! Var på Valledarmöte innan kväll och var med och planerade den kommande valrörelsen i Halmstad! Jag är så laddad! Imorgon kampanjar MUF HalmstadKattegattgymnasiet där vi skall sprida våra budskap om frihet och lycka! :D Vi hoppas att så många som möjligt vill gå med i vår otroligt underbara förening!

På kampanjen imorgon får vi även besök av Bjarne som åker ända från Varberg bara för att vara med och kampanja med oss! Det kommer bli kalaskul! :D
Smiley

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0