Mina Favoritmuffare!

Tänkte göra en liten bloggserie om mina favoritmuffare! Varje vecka så lägger jag upp ett nytt inlägg om en muffare som gör stort intryck på mig! :D

Först ut får vara Lisa Barkman 2:a Vice Ordf. i MUF Kungsbacka!

Lisa har inte varit medlem i MUF så väldigt länge (ungefär lika kort tid som jag) och jag har inte träffat henne så otroligt många gånger men en sak är säkert, och det är att hon har gjort ett väldigt gott intryck på mig! Jag har svårt att hitta någon annan person på lokalföreningsnivå som är beredd att offra så mycket tid och engagemang för MUF som Lisa är!
För tillfället så har Lisa har kandiderat till ordförande i MSU City's styrelse och hade jag suttit i valberedningen till MSU City hade valet av ordförande varit självklart! Lisa Barkman är en otroligt stor tillgång för MUF och jag hoppas på att få se henne ännu fler gånger nere i Halmstad, även om hon nu får det otroligt fina uppdraget att leda MSU City i Göteborg!


lisabild2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0