Mina Favoritmuffare! Del.2

Tänkte fortsätta min serie där jag berättar om mina favoritmuffare!
Nästa person ut får vara Sara Cedergren! Sara har inte alls varit med i MUF Länge men har chockerat med engagemang och charm.
Redan efter de första aktiviteterna som Sara var med på så märkte både jag och andra inom MUF att den här tjejen kommer att kunna göra MUF ännu bättre än vad det redan är! Sara har otroligt mycket tankar och idéer om MUF Halmstad och så fort man ber henne göra någonting så vet man att det kommer bli gjort! (Guld värt om man är Ordförande :D )

För tillfället är Sara Vice Ordf. i MUF Halmstad och hon är ett enormt tillskott till föreningen! Den hade nog knappt ungerat utan henne! Om det blir som jag tror så kommer Sara att ha en otroligt ljus framtid inom MUF!


sara


Kommentarer
Postat av: sarah

Hej! fin blogg :) Ha en bra dag!

2010-03-23 @ 10:15:50
URL: http://sarahfalafel.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAH här var jag med ju!

2010-06-01 @ 16:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0