Hektisk morgon!

Hej världen! 10 minuter efter att jag hade vaknat så slog det mig att jag inte hade ordnat kampanjtillstånd på kattegattgymnasiet inför dagens kampanj! Jag fick med sömnig röst ringa till kattegattgymnasiet och söka efter rektorn som tydligen inte gick att nå just då!

Jag blev något uppgiven och bredde på som attan för personen som jag pratade om hur synd det var om mig, nu när jag hade bjudit in en person från Varberg och inte ens kunde få ett kampanjtillstånd. Tydligen så verkar detta också ha lyckats då hon faktiskt bokade in oss på kampanj utan att ha tillstånd från rektorn! :D Så nu är tillstånd ordnat och Kattegattgymnasiet får se upp för nu är Muf Halmstad påväg!


salesman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0