Dagen med massa saker inplanerat är avklarad!


Har bestämt mig för att göra bloggen lite mer personlig och skriva lite om vad som händer i mitt liv, även om nu detta kanske inte är så otroligt intressant så gör det att det blir lättare för mig att hålla bloggen uppdaterad! :) Idag har iallafall varit den stressigaste dagen på mycket länge men en väldigt givande sådan! Dagen började med att jag och Johan Lindell (Ordf. MST Halmstad) satte upp affischer på hela högskolan, speciellt i områdena där Sossarna hade satt upp affischer! Efter affischeringen blev det föreläsning och en massa intressant fakta om kvoter och tullar!
En timma efter föreläsningen blev det Styrelsemöte med MUF Halmstad där endast Jag, Emma och Caroline kunde vara med och delta! Det gick fort och effektivt och vi fick klubbat ett par viktiga beslut. Efter styrelsemöte blev det kretsmöte och Muf Halmstad har nu fått en handkassa att disponera samt tröjor finansierade av kretsen! Jag är MYCKET Nöjd!

Den största händelsen idag var nog ändå när Halmstad Högskolas Studentorkester (SOS) för första gången gjorde ett framträdande! Vi spelade i foajen på Drotts hemmamatch och fick hela 19kr i hatten som vi hade slängt fram på golvet! :D Jag är kalasnöjd och jättestolt över orkestern som jag dirigerar!!!


SOS Spelning 10/3

Jag i SOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0