Musiken!

Har idag kommit fram till att jag vill fokusera lite mer på fiolen, nu när jag knappt har hunnit det alls det senaste året. Ringde min tidigare orkesterledare Mats ikväll och frågade om det fanns en möjlighet att jag skulle kunna få spela i hans orkester Capella Nova som jag spelade med förra hösten. Det är en riktigt bra orkester och jag får träna en hel del om jag skall kunna spela med dem igen, men det är det värt. Har verkligen saknat det! Tyvärr så var det inte helt säkert att jag skulle kunna få börja nu till våren eftersom att det tydligen var väldigt "tunga" grejer de skulle spela nu framöver, men om jag har tur så kanske jag får vara med och spela något av det! Hoppas Hoppas Hoppas!

(2 år sedan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0