Alliansen gör politiken godare! Våffelkampanj!

Idag var det dags för den otroligt efterlängtade våffelkampanjen på Sannarpsgymnasiet!
Dagen började för mig klockan 05:20 i morse då jag tågade upp ur sängen med ett leende på läpparna. Vi har överlistat SSU tänkte jag för mig själv! Klockan 07:00 tågade 3 glada Muffare in på Sannarpsgymnasiet och började förbereda och ta de bästa platserna inför dagens våffelkampanj vilken blev SJUKT bra!

Det började med att vi delade ut de 700 våfflor som vi hade köpt och fick sedan ringa till leverantören för att se om vi kunde få beställa ännu mer då trycket var så stort! Snabbt som attan slängde jag mig i bilen och körde och hämtade ytterligare 500 våfflor! Vilken dag alltså!

Även SSU var som sagt på plats under dagen med sina bittra miner och dystra budskap. Tyvärr för dem så var det inte så många som var intresserade av att prata med dem när det fanns en sån mängd glada Muffare att prata med! Jag är såååå stolt över alla som deltog under kampanjen, och få var vi inte heller! Hela 15st ungdomar från Alliansen deltog som aktivt pratade med andra ungdomar och delade ut våfflor.

Håll i er nu SSU, Alliansen går mot valseger 2010!

sannarpvåffel
(Mängder av ungdomar köade för att få alliansvåfflor)


jonath
(Jag och Jonathan tänkte att det behövdes lita glada miner
hos SSU, ser ni så folktomt det är där???)
vaff
(Massa människor! :D)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Är så stolt över er allihop :) Lycka är att vara moderat! Ni är bäst!

2010-03-26 @ 09:44:16
URL: http://evelajjnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0